More

    Donald Tusk nie potrzebuje mieć większego!

    Strona głównaOpinieDonald Tusk nie potrzebuje mieć większego!

    Polecamy w dziale

    Kulawa kultura

    Obecnie, w kulturze obowiązuje demonstrowanie jej braku. Nieśmiałe próby...

    Zatrzymać Rosję, zanim będzie za późno

    Skoro nie ma zgody na wysłanie wojsk NATO, Zachód powinien bezpośrednio wesprzeć budżet armii Ukrainy, by ta mogła oferować wynagrodzenia wyższe niż Rosja i w ten sposób przyciągnąć do służby tysiące profesjonalnych żołnierzy z całego świata.

    W weekend państwo polskie nie istnieje

    Weekend to najlepszy czas na dla naszych wrogów. Premier ma wolne, rząd ma wolne i służby też. Mogą np. wysadzić kawałek toru. Mieszkańcy zgłaszają, nikogo to nie interesuje. Ustali się w poniedziałek. Wolny weekend nie dotyczy tylko polskich kibiców, patriotów i opozycjonistów - tu służby nie śpią

    Metro we wszystkich miastach … i tramwaje na wsi!

    Nikt nie przebije oferty Kosiniaka-Kamysza. W nadchodzących wyborach na stanowisko prezesa PSL ma zagwarantowane zwycięstwo. Co prawda jego „rzeczywista” propozycja jest nieco skromniejsza, bo dotyczy metra dla 10 największych miast w Polsce, ale po co się ograniczać. Jak odpowie Donald Tusk?;)
    Donald Tusk oznajmił, że nie ma kompleksów i nie potrzebuje większego! Tymczasem Port Lotniczy we Frankfurcie odprawił 900 000 ton, a prawie 700 000 ton Lipsk-Halle. Lotnisko Chopina obsłużyło tylko 111 000 ton i nie może więcej.

    Nasz premier ma o sobie bardzo wysokie mniemanie, dlatego nie musi niczego udowadniać Niemcowi i Francuzowi i nie musi mieć większego … lotniska! 

    https://wydarzenia.interia.pl/raport-wybory-samorzadowe-2024/news-inauguracja-kampanii-wyborczej-donald-tusk-mowil-o-cpk,nId,7325300

    Czy oznacza to, że Centralny Port Komunikacyjny nie powstanie? Oczywiście, pod wodzą Donalda Tuska nie powstanie, ponieważ zagroziłby interesom Frankfurtu nad Menem, a Niemcy akurat potrzebują większego. To większe lotnisko jest potrzebne Niemcom po to, żeby zarabiać na transporcie osobowym i towarowym, również do Polski.

    Port Lotniczy we Frankfurcie odprawił 900 000 ton, a prawie 700 000 ton obsłużyło lotnisko Lipsk-Halle. Pomiędzy nimi znajdują się jeszcze lotniska w Paryżu i Amsterdamie.  

    https://manager24.pl/port-lotniczy-we-frankfurcie-pozostaje-najwiekszym-lotniskiem-cargo-w-europie

    Jednak żadne z lotnisk europejskich nie mieści się w pierwszej 10-ce świata, obsługując kilkukrotnie mniej niż huby w USA i Azji.

    https://obserwatorlogistyczny.pl/2021/09/23/najwieksze-lotniska-cargo-sa-w-azji-i-usa-europa-bez-hubow

    Lotnisko Chopina obsłużyło w roku 2022 zaledwie 111 000 ton towarów i ze względu na położenie nie jest w stanie obsłużyć więcej. To dlatego duża część polskiego cargo obsługiwana jest przede wszystkim przez Frankfurt. I dlatego Polska potrzebuje Centralnego Portu Komunikacyjnego.

    Może ambicje premiera zaspokaja to niemieckie powiedzenie: małe jest piękne, ale zostało ono wypowiedziane przez niemieckiego filozofa na pocieszenie tych, którzy nie mają od Niemców większego … 

    Bartosz Jasiński  

    Ostatnie wpisy autora

    Nowa Konstytucja